Thursday 3 May 2012

Warpwolf a la Bornholmeren

Så blev jeg færdig med min første Warpwolf. Jeg havde lidt ballade med at beslutte hvilket farvetema jeg ville have for hæren, men besluttede mig til sidst for et efterårstema (hæren er jo en druidehær, som bruger store muterede dyr som soldater), så brune, gule, orange og enkelte røde/grønne nuancer bliver det gennemgående tema, når engang det hele står klar.

Her er han så! Freddy, som de kalder ham i skoven. Første Warpwolf (Feral, red.), som sagt havde jeg bøvl med farvetemaet, så kom endeligt med nogle kommentarer.

2 comments:

  1. Synes det er et godt valg af farver! Plus er der nogle nice details! Dog ser hans... pigge og klør lidt for pæne ud, lidt for colgate. Dog kan jeg mærke en vis kløen efter selv at male sådan en satan :D
    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  2. Very nice.
    Man bliver jo helt hooked på noget hordes også nu...

    DAMN YOU!!!

    ReplyDelete