Monday 28 May 2012

Playtest - Evaluering!

Så fik man spillet endnu et par spil med turneringslisten og nu begynder svaghederne at vise sig for alvor.

Mine flamers får jeg simpelthen ikke nok ud af, så jeg tror at listen bliver ændret (som jeg har talt om tidligere) til at mine speeders får Multi-melta, som de plejer, men så med Heavy Bolter som backup, da de også sagtens kan stoppe en bus i en snæver vending.

Det gør at listen i skrivende stund, ser således ud:

HQ
Librarian - Null Zone, The Avenger: 100pts.
ELITES
Dreadnought - 2x TL Autocannon: 125pts.
Dreadnought - 2x TL Autocannon: 125pts.
TROOPS
Razorback#1 - Lascannon & TL Plasmagun med 5 Marines: 170pts.
- Med Dozerblade
Razorback#2 - Lascannon & TL Plasmagun med 5 Marines: 170pts.
- Med Dozerblade
Razorback#3 - Lascannon & TL Plasmagun med 5 Marines: 170pts.
- Med Dozerblade
FAST ATTACK
Land Speeder - Heavy Flamer & Multi-melta: 70pts.
Land Speeder - Heavy Flamer & Multi-melta: 70pts.

Jeg skal inden længe spille mod min nemesis: orcs! Jeg glæder mig til at se hvordan listen performer mod en hordehær, uden brug af flamertemplates, som jeg jo ellers har haft stor succes med tidligere.

Her til sidst må vi vist hellere lige få et enkelt progres-shot, så man kan følge lidt med i hvor langt jeg er nået med malingen, overordnet set.
 Det begynder stille og roligt at tage form. Allerede nu begynder man at kunne ane en regulær hær i det jeg har færdigt, så vi er glade!

Næste projekt bliver nok mine 2 Land Speeders, som får nogenlunde samme farveskema som de tre Razorbacks på billedet.

No comments:

Post a Comment