Friday 4 May 2012

...moving on!

I går viste jeg storebror (Warpwolf, red.). Derfor tænkte jeg at jeg i dag, vil vise lillebror og så selvfølgeligt det obligatoriske adoptivbarn.

Eksamenslæsning- eller skrivning er åbenbart en fin motivator til at få malet. Hver gang jeg er på vej ud i en overspringshandling, så sætter jeg mig og maler i 5mins og i løbet af dagen har jeg fået læst en masse teori, fået skrevet to sider til opgaven og såmænd også fået malet 2 figurer... yeah, jeg overspringshandler måske lidt rigeligt! Det prøver vi lige at rette op på.

Her er den første: Lillebrødre... Køterne... Vuffi og Hopsa... kært barn, eller hund, har mange navne... specielt hvis man har flere hoveder!

Næste levende billede er Galningen. Adoptivbarnet. Ham der ikke rigtig passer ind i familien. I Game of Thrones var det ham gutten som tog op til muren og svor altid at blive der og passe på de fæle Wildlings. Her er der tale om Gorax, et eksperiment der er gået lidt smågalt og man har istedet fremprovokeret en mild udgave af Hulk.

Ikke den kønneste i flokken, som I nok kan se, men jeg tror han slår en proper næve når først man slipper ham løs!

Til sidst snupper vi lige et par familiebilleder af de figurer jeg er færdig med. Tror det næste projekt bliver min Warlock, så jeg rent faktisk kan stille med en fuldt malet hær (gid jeg kunne sige det samme om 40k!).


Eneste forskel på familiebillederne er fokus. Var mest bare for lige at prøve om iPhones fokus-funktion virker og det ser det sgu ud til, så den skal vi til at udnytte lidt!

Håber I synes om det, lad mig høre jeres kommentarer!

No comments:

Post a Comment