Wednesday 18 April 2012

Kyllingen fra helvede!

Lige et lille break fra Ultramarines. Jeg har kastet mig over WarmaHordes også (Warmachine og Hordes, red.) da jeg har på fornemmelsen, selv med mit begrænsede kendskab, at 40k godt kan blive lidt tungt, rent tidsmæssigt, derfor har jeg kastet mig over dette figurspil, som virker noget lettere at gå til og på samme tid væsentligt mindre tidskrævende. Det virker som om at et normalt spil varer ca. 1 time, alt afhængig af pts-antal selvfølgeligt, men sådan ca.
Billedet er fra min Cryx hær. Fyren ovenfor er en af mine dødskyllinger, som faktisk bare er warcasterens forlængede arm (spells flyver igennem kyllingerne og rammer fjenden!). Jeg ved ikke helt om jeg er tilfreds med den lyse highlight på den store skulder/bryst-plade, synes den virker lidt for voldsom, men måske er det bare fordi jeg VED den er der.

No comments:

Post a Comment