Thursday 27 June 2013

ETC 2013 - Og hvad så..?

Som titlen siger, så er Århus-bønderne begyndt at røre på sig igen og imod al forventning ser de intet problem i endnu engang at slæbe en enormt entusiastisk, men meget, meget lidt talentfuld 40k n00b med på holdet (undertegnede, red.). 
Fatter ikke lige hvorfor de ikke finder en spiller, som rent faktisk forstår forskellen på en d6 og en tåt vat, men sådan må det nu en gang være og jeg vil naturligvis forsøge at gøre mit bedste endnu en gang ;)

Jeg skal igen i år spille Necrons, hvilket jeg ikke har noget imod, overhovedet. Det var god gas sidste år, selvom jeg var fuldstændig brændt ud på 40k, da vi langt om længe kom fra turneringen (med stoltheden og æren i behold, hvis vi selv skal sige det!). Og i år er vi kommet igang lidt før, så mon ikke der er lidt større chance for rent faktisk at få forberedt os lidt på tingene ;)

Vi sidder i øjeblikket og koger lister til vores første rumble, som forhåbentlig kommer til at ske engang henover sommeren.

Lige nu er jeg igang med 3 lister:
  • All-comers: 4 flyvere, 2 Command barges, 3 Annihilation barges.
  • Imotekhspam4life: Imotekh, Scarabspam og Udødelige Warriors
  • Wraithwing: basically bare en ordentlig røvfuld flyvere og så mange wraiths som muligt.

No comments:

Post a Comment