Friday 13 July 2012

Sommerferie

Så blev det sgu sommer!

Vejret afspejler måske ikke ligefrem den sommer vi alle sammen helst ser, men ikke desto mindre viser kalenderen os at sommeren er her. Juli måned er her. Eksaminerne er overstået, for de af os der går i skole og industriferien er så småt begyndt at melde sig for de af jer, som arbejder. Alt i alt, sommeren er her!

Og hvad skal vi så lave i sommerferien?

Jamen vi skal da naturligvis spille en masse figurspil, samtidig med at vi nyder det gode vejr! (hvis altså det bestemmer sig for at dukke op...).

Jeg selv ser meget frem til en uge i nørdernes tegn. Årets Sommerlejr er så småt begyndt at nærme sig og jeg er igen i år klar til en uge, hvor jeg ikke skal lave andet end at spille "Drink the Beer" og så flytte en masse figurer rundt, kun afbrudt enkelte gange af en omgang god, solid Magic. Kæft det bliver godt! (for de af jer, som stadig ikke har fået jer meldt til, så kom dog igang, jo flere vi er, des federe bliver det!)
Jeg planlægger at afholde en mindre hygge-turnering i WarmaHordes på lejren. Jeg regner med 35pts. men må nok se mig slået af mangel på spillere, så derfor påregner jeg at udfordre forskellige folk på lejren til små 15-20pts. slag med mine egne (og et par kammeraters) medbragte hære i et forsøg på måske at få hvervet nogle flere spillere til Aalborg området! ;)

Udover nørdelejren er der ikke planlagt det helt store, da jeg jo stadig har et år tilbage på uddannelsen, så grundet finansielle begrænsninger kan der ikke blive råd til de helt store rejser el. lign.

All in all, håber jeg dog det bliver en god sommer med masser af sol og varme til os alle sammen, samt masser af is på stranden og grillfester over hele linien!

No comments:

Post a Comment